SEARCH - Pesquisar

JESUS

Followers/Seguidores

views

views

+5 MILHÕES DE VISUALIZAÇÕES

+5 MILHÕES DE VISUALIZAÇÕES DESDE 2015! MUITO OBRIGADA!

Total views

Friday, March 15, 2019

Thank you! Gracias! Obrigada!

 


 Hello friends!
I want to thank the 1,180 people who visited this blog yesterday, March 14th, 2019 !!!!!
I want to thank you for the love, the attention and the comments !!!
I am nothing, Jesus is everything in my life.
It is Jesus who gives me the ideas for the new alphabets!
I wish Jesus blessed you and your families!
Thank you!
Mônica Michielin Vieira



 ¡Hola amigos!
¡Quiero agradecer a las 1,180 personas que visitaron este blog ayer, 14 de marzo de 2019!
Quiero agradecerte por el amor, la atención y los comentarios !!!
No soy nada, Jesús es todo en mi vida.
¡Es Jesús quien me da las ideas para los nuevos alfabetos!
¡Deseo que Jesús te bendiga a ti y a tus familias!
¡Gracias!
Mônica Michielin Vieira



Olá amigas e amigos!
Eu quero agradecer às 1.180 pessoas que visitaram este blog ontem dia 14 de março de 2019!!!!!
Eu quero agradecer o carinho, a atenção e os comentários!!!
Eu não sou nada, Jesus é tudo na minha vida.
É Jesus quem me dá as idéias para os novos alfabetos!
Eu desejo que Jesus abençoe a ti e suas famílias!
Muito obrigada!
Mônica Michielin Vieira






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.